första skoldagen '

okej, kortfattat om första skoldagen;
- tråkig
- seg
- varm

okej, kortfattat om mitt liv just nu;
- hemskt
- förvirrande
- tråkigt
- kaos

jag mår inte alls bra just nu, allt är bara skit.
om alla bara kunde sluta vara så, ÅH!
har ni också känt så någon gång?
att allt bara är helt usch?
ingeting är positivt, elr jo..
jag pratade med en go person idag :}
han kan alltid få mig på bra humör :)
så, tack till dig! :) 
ett ganska tråkigt blogginlägg, inte speciellt roligt att läsa?
jag ska rycka upp mig. men jag behövde bara få skriva.
skriva och försöka göra tankarna till läsliga meningar. haha, säger man så? ^^
maha, lät lite konstigt dock men :P
hemp...just nu lyssnar jag på Spirit :}
tänkte lägga upp två klipp senare, låtarna (enligt mig) är grymt bra, faktiskt :)
man blir bara glad, liksom. :)
nu ska jag surfa runt bland lite bloggar, jag älskar att kolla på andras bloggar :)
alla är så olika och har olika åsikter o.s.v
nej, nu ska jag sluta! kommer dock att blogga lite ikväll också :)
hörs!


nn ,





varför skulle jag behöva dig?
du har aldrig fått mig att må bra, så varför vill jag?
varför vill jag något som jag egentligen inte vill?
det jag vill innerst inne, det är bara helt fel, fel, fel.
så varför känns det så rätt, rätt, rätt?

Kommentarer
Postat av: vikki ^^

känner precis som dig ibland :3 <3

2009-08-18 @ 21:12:17
Postat av: Nadia

första skoldagen sög hårt !

älskar dig, det vet du va? <3

2009-08-19 @ 17:51:41
URL: http://nadiastefaniehjelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0