fredag '

hallo i stugan ;*
sitter och lyssnar på kent - socker (och ja, nadia. jag snappade upp den förut på mattelektionen)
den är väldigt fin. har aldrig gillat kent förut, men den här är riktigt bra :)
okej, ganska kort dag idag. gympan blev inställt, så det va asbra (y)
bild-musik-matte-so
så vi slutade 14.00 idag :)
men så gick jag och karin och såg på film, den var skumt bra ^^
men vi hann inte se klart den, för jag var tvungen att gå bort till pappa och gymma.
jag trodde att jag bokstavligt skulle . har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv :O
och det säger ett och annat; att jag har göööörbra kondition :D! (y)
haha, om det ändå vore så du ;)
det ska bli väldigt gott med sovmorgon imorgon :)
sånnnnna älskar jag.
imorgon blir det bio med nadia, harry potter tänkte vi ;)
det blir brabra :)
jag är väldigt seg just nu, är inte van att vara uppe såhär "sent".
haha, förut var det här tidigt.
det var härliga tider de..
nej, nu ska jag pigggggggggga upp mig lite :)
elr så går jag rätt till sängen och stensomnar.
jag tror mest på det andra ;D
haha, ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0