härlig dag & helt slut '

hejhej.
idag har jag varit med emelie :}
det var jättekul!
vi pluggade och så i början och jag fick gjort väldigt mycket ;D
engelska-glosorna är klara, moppe har jag övat på också :)
+ lite NO.
sen hittade jag några gamla cd-skivor (hits for kidz o.s.v ;D)
och så fick vi spratt på dom, sen kom ett paraply upp och det blev ut och ta kort!
bilder kommer imorgon, är heeeeelt slut just nu.
ska tvätta av mig sminket och göra min iordning för kvällen :}
kanske äta en god kvällsmat?
det skulle vara mysigt :]
imorgon kommer det gå seeeeeegt, det vill jag lova -.-
hatar torsdagar.
det är den dagen då alla, verkligen alla, tråkiga lektioner är..
uschusch :(
men på lördag kommer det bli kul iaf! :D
det hoppas jag :)
nej, nu måste jag sluta, är tröööööötttt. :)
tjabbabalooo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0