nu jädrar blir det moppe '

hellu! :)
hur är det idag då?
själv mår jag jättebra (:
idag har jag & emelie hämtat ut moppe-stuff ;D
så nu är det pluggning på högsta nivå!
och jag är redan helt utmattad...
vilken kondition jag har i pluggning!
damn, det här kommer gå undan XP
haha, men emelie är ju med så det kommer allt att gå bra :)
och det där med att jag ville att allt skulle komma igång?
JAG ÅNGRAR MIG!
snälla, vill ha sommarlov igen!
nu när det är så fint väder också -.-
det blir ju jättepassande nu när skolan börjat och man sitter i ett klassrum på 30+ -.-
trodde jag skulle dö idag på utegympan XD
shite, det var varmt, kan man säga.
och imorgon blir det att gymma med pappa :)
måste börja röra på mig nu, har inte varit så jätteaktiv i sommar ^^
så nu ska jag trääna :)!
och sluta äta socker på vardagarna, man blir så mycket piggare! :)
och så är det extra gott på fredagarna ;D
maha, testa! man blir inte lika sockersugen heller :)
det var lite från mig :)
hejhej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0