zumba '

hej, hallå ;*
lyssnar på "daugthry - there and back again" den är jättejättebra! :)
idag har vi haft urtråkiga lektioner -.-
matte-no-eng-so-idrott
uschauscha, sista dagen imorgon då :}
och på lördag smäller det! :D
det kommmer bli very funny I hope :}
jo! jag har skaffat zumba! :)
det är jättejättekul! elr tja, jag hoppas det iaf när jag lärt mig stegen ;D
men det är inte så jättesvårt egentligen :)
jag&mamma ska ta ett pass sen, och imorgon ska vi gå på aerobics! :)
tränatränaträna :)
för en gångs skull (y)
nu jeeeedrar ska jag bli slimmmmmm.
haha.
jag gick en sväng med ludde förut, jag gick till "mitt" ställe där jag alltid var när jag var liten :}
det är som en gömd plats, där ingen kan se mig.
jag bara satt där och tänkte, det var så himla skönt.
sitta där och tänka, göra ingenting :)
hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0