jag känner att..

..jag har kommit ur bloggningen lite.
WOW! ett inlägg nu då.
tänker lägga upp bilder på mina julklappar :)
det är iallafall någonting ^^




Har precis läst ut den och tja, vad ska man säga?
Man måste läsa den för att förstå och för att veta vad man själv tycker.
Så är det alltid :)
Men jag tycker att den var bra och det känns bra att veta att det är han som har skrivit den.
Gillar du Michael Jackson? Läs boken!


Okej, jag måste bara reda ut en sak här: jag har läst i vissa tidningar vad de tycker om
alla Michaels album och de tycker att Invincible är en av de sämsta han gjort.
Vilken jävla bullshit. Jag har lyssnat på skivan sen julafton och kan inte sluta! Enligt mig är skivan
skitbra! Jag blev osäker på om jag ville ha den eftersom de sa att den jag dålig. DEN ÄR BRA!
Kanske de tycker att den är dålig, men jag tycker att den är jättebra och inte alls dålig. Tänker lägga ut youtube-klipp på de som jag tycker är bäst. Får se vad ni tycker om den :)


Har precis börjat läsa den och jag tycker att den hittills är jätteknasig ^^
Men min mamma har redan läst ut den och hon tyckte att den var jättebra!
Får väl se till att komma in i den ;)


Den bästa Ice Age-filmen av alla tre! Jag älskar den! Så ni som verkligen gillar Ice Age, ni måste se tre:an!



nathalie.


Kommentarer
Postat av: Victoria ^

haha, vi fick också Ice Age 3 :D

Tittade på den igår och skrattade så jag kunde knappt andas x'D



Ha det bäst

<3

2009-12-29 @ 18:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0