det snöar!

ohja! mina önskningar blev uppfyllda!
elr, tja. "gnällningar" rättare sagt ;p
det värsta är att det är blötsnö, men bättre än iskallt regn.
snö är faktiskt varmare om man tänker efter, det känns så iallafall x)
hehe, jag borde egentligen göra min bokrecension men jag hittar inte orken.
allt är bara mörkmörkmörk och jag blir bara trötttrötttrött då.

en sak är iallafall säker, våran BUT-bil var suverän!
äääägde sönder och jag hoppas på ett MVG (y)
iallafall ett VG ;)
bara det inte blir som på matten, att det känns jättebra och man är 100% säker på att man iallafall får ett VG.
och så blir det inte så -.-
BLÄ!

jag ska gå och lägga mig tidigt idag iallafall, är sjukt trött och det är fredag imorgon (y)
UNDERBART!
sen en vecka till och sen blir det prao (y)
kommmer bli skönt med lite paus ifrån skolan, ne. MYCKET!
hej.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0