jag gör en franska läxa :o

jo, faktiskt. även jag är väldigt förvånad ;o
hade ingenting att göra så, varför inte göra franska läxan?
ganska lätt egentligen, tar bara en kvart och sen är det klart.
svårare är det inte :)

idag är det världens tråkigaste dag, verkligen.
mulet, regn och kallt.
usch!
varför har vi bara sommar i två veckor i sverige? -.-
egentligen är det bara sådär jättevarmt och fint i två veckor, sen regnar det resten -.-
fyfan!
man blir bara mer och mer deprimerad :(
orkar ingenting och man ger helt enkelt upp.
det är nu det behövs snö!
vit och uppiggande snö :)
visst, det är kallt men väldigt fint.
då blir man istället sugen på att gå en promenad eller hitta på något ute.
nu sitter man inne och orkar inte göra någonting.
det regnar så att man inte vill gå ut (för vem vill vara ute när det regnar? ;s)
och det är kallt, rått och blåser för mycket.
snö! jag vill ha snösnösnösnösnö!
antingen sommar eller riktig vinter, annars får det va.

oj! nu är klockan snart 21.00, franskan här kommer jag! ;D
haha, hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0