praon är härmed slut

och jag vill verkligen INTE tillbaka till skolan, vill fortsätta praoa ett bra tag till.
jag har inte berättat vart jag praoat, va?
(I'm reeeeeaaaaaaally bad)
men då får ni reda på det nu :)
jag har praoat hos mine papi.
d.v.s jag har praoat som målare.
och jag funderar på att kanske bli det :D
det var så hejdundrans kul, elr tja, när man målade då vill säga ^^
men rätt okej iallafall :)


jag hade tänkt göra massor av skolarbete som jag hamnat efter i, matten & no:n.
och jag kan säga att jag inte gjort ett skit.
eller jo, faktiskt lite i matten. men inte alls så mycket som jag borde ^^
hahahahahahahahahahahaha, dålig humor.


jag har fått min lön, btw!
är huuuur glad som helst!
nu känns jobbet så mycket roligare, när man ser vad man får för det ;D
så nu ska jag köpa nytt smink, jag har haft samma smink sen i somras och min foundation är liiiite för brun -.-
(och nej, inte samma smink, samma färg hörni XD) jag hatar verkligen att vara (lite) för brun i ansiktet och helt vit på halsen -.- NEJ, TACK! och nej, jag tänker inte sola solarium. aldrig, never ever.
okej, jag ska erkänna att jag testat två gånger. jag var så grymt blek, så jag ville få lite färg till konfirmationen. första gången var det jätteskönt, jag somnade nästan. men sen andra gången var det bara BLÄ!
och dessutom fick jag ingen färg alls, helt onödigt.
+ att det är väldigt, väldigt dyrt och farligt.
så jag är hellre en blekfis än att sola solarium :)
nu har jag "true match" som foundation (ivory rose)
jag tror jag behöver ett elr två snäpp blekare. (säger man så? ^^)
funderar även på att prova någon ny :)
får se hur det blir.
jag tänker lägga in lite bilder på hur håret blev :)
(och ja, jag vet att jag inte skrivit ngt om det på bloggen. dumma mig.)
har nämligen färgat det ;o
för första gången in my hoooooole life.
inte dåligt det.
men det är inte så stor skillnad, ni får se :)
nu får det ena räcka XD
HEJDÅ! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0