jag fick karatefyllan '

jamen halluuu :)
lyssnar på byz - karatefylla, "jag fick karatefylaaa-aaa-aan"
lägger upp den sen ;)
vad som hänt idag?
jo, jag fick tillbaka min uppsats. verkar ganska bra faktiskt, jag hoppas det iallafall.
jag ska MVG!
iallafall på vt. viktigaste terminen på hela skolåret!
uuuhh, I'm fucking scared ;s


mammmsen har bakat och det blir äta opp den :D (y)
jag har faktiskt varit duktig den här veckan, faktiskt.
har varit "sockerfri" mån-tors :)
min enda ätardag är idag och jag ska banne mig äta!
man får ju ena ta vara på tiden ;)
haha, egentligen skulle man ju inte äta något alls men ^^
men jag är nyttig idag på ett annat sätt också!
vi bakar istället för att köpa godis i affären.
d.v.s att allt vi bakar är ekologist.
och smakar hejdundrans mycket bättre (y)
hihu, nu äre klart!
bloggar kanske senare om jag kommer in genom dörren!
hahaha, hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0