jag saknar mj ♥

jo, jag saknar honom väldigt mycket.
lyssnar om och om igen på låten, går inte att sluta ♥




har precis gjort en ny header, enkel och bra.
bättre än alla de andra jag haft -.-
men denna gillar vi (y)
ska snart öva på trummmmor, elr ja, guitar hero alltså ^^
det blir bara bättre och bättre.
ska försöka komma upp till medium idag.
jag trodde att dem skulle se helt annorlunda ut när jag såg dem i lördags.
mindre ^^
men nej, de var rätt så stora ;D
maha :)
engelska provet gick la sådär :/
hade såklart övat på fel saker som han sa skulle komma på provet, och kom det?
nej, självklart inte -.-
satt uppe och pluggade i 3-4 timmar.
U S C H ! 
jag ska gå ner och ta en huvudvärkstablett nu, jag pallar inte ha ont i huvudet längre -.-
blääää, DEPSPERATE IDAG juh! :D
fifan, va braigt ;D
haha, nej nu ska jag dra.
hej.






om du nu tycker så, varför säger du det inte till mig isåfall?
stå för vad du tycker eller så behöver du inte säga något alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0