skit-fredag '

1. farmville funkar, bra.
2. pappa har förstört hallonen, dåligt.
3. min bild blev dålig, usch.
4. jag mår dåligt, blä.
5. jag kommer skörda så att jag känar mycket pengar på fv, gillar.


hoho, I'm vet inte what I'm ska göra ikväll.

funderar på att äta massa saker man inte ska och bara göra ingenting.
eller så äter jag bara lite gott och dansar lite zumba.
att äta lite och träna lite zumba låter nyttigt och bra.
men jobbigt, och det andra låter lätt men är inte bra.

det blir en kombination I think.

gjorde en uppsats idag på skolan, jag skrev om att vara kvinna i Indien.
lärde mig en hel del och uppsatsen blev rätt så bra :)
hoppas bara Charlotte också tycker det ^^
nu ska jag nörda lite sims, har inte gjort det på länge nu.
hehe :)
hej.




jag litar inte på dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0