idol och desperate housewifes '

hejsan, hejsan :)
har precis gjort klart NO-läxan.
HALLELUJA!
nu är det bara matten kvar! typ..
ska snart se på idol, har spelat in det på boxern ^^ (y)
och sen kanske ett avsnitt av desperate housewifes om jag hinner :}
imorgon blir det slappt, hoppas jag.
hemkunskap-hemkunskap-no-klassråd-FRIHET
slappt ^^
hahaha, mina besökare försvann illa kvickt.
fegisar.
hade rätt så många igår och sen bara woooops så vart de borta.
buhu.
jag har bytt rum förresten, nu har jag mitt goa rum igen.
mysigt värre, men den oranga tapeten och det gula golvet.
jag.skojar.inte.
tacka vettja mina föräldrar, förstår precis hur ni tänkte.
MEN vi ska snart tapetsera om iallafall. puh..
men det kommer allt att ta ett tag de med -.-
jaja, det duuuugerr ;D
nej, nu blire idol!
hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0