it's going downdowndowndown... '

hejsan, pladask.
mår sisådär, ingen så värst bra helg för mig.
trodde att den skulle bli jättebra men nej, den blev skit.
i fredags hade jag inte kul alls (ta inte illa upp) men jag orkade inte bara.
på lördagen var det menat att vi skulle ha en mysig grillkväll, men bara lite folk.
och det var jättemysigt när vi kom dit! ska fråga karin om hon kan skicka lite bilder sen :)
men iallafall, sen så ville några åka någon annanstans (?) jahapp, då åkte vi dit.
och sen kom det bara fler och fler. lite för mycket, det var ena menat att det bara skulle vara vi.
så nja, inte roligaste kvällen det heller. det bästa var nog när vi tog kort och när vi åt smält choklad med banan. MUMS! :)
men jag fick se något intressant i lördags.
jag trodde att jag kände en person.
men det var något som inte stämde, allt du sa, allt du gjorde.
det var inte du.
eller det kanske det var?
vem är du?
små glimtar, inte alls långa. men det var du.


idag: har jag delat ut reklam (har fortfarande lite kvar -.-) annars ingenting.
imorgon: är jag ledig (WOHO!) men ska plugga hela dagen (....)

klart slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0