junis '

hejhej :)
har nästan precis kommit hem, onsdagar i skolan är bäst (y)
hemkunskap (2 tim) - no - klassråd
sen efter skolan så gick jag, nadia & emelie till köpingen.
jag & emelie gick till biblan och nadia cyklade till kerstin.
efter det gick jag & nadia till vattenkullen och träffade annette och pär :)
gött snälla! :)
så nu är jag och nadia junis-ledare, det verkar askul :D
men vääääädligt mycket ansvar... men vi fixar't, right? ;D
jorå, det blir allt bra :)
nu ska jag göra sista deltestet!!!11!!111!
så nu slutar jag tjöta om det (y)
maha :}
bloggar mer sen, men nu måste jag göra testet! ;D
hej.



Kommentarer
Postat av: nadia

yes, vi kommer fixat!

2009-09-05 @ 23:03:27
URL: http://nadiastefaniehjelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0