opps '

ojoj, dålig uppdatering? ^^
jaop, det kan man säga.
har varit hos farmor sen i söndags och har inte haft tillgång till någon data.
surt, jag vet.
statistiken såg rätt bra ut och sen woops ner igen -.-
men den ska uppuppupp!
idag vart det skola, rätt bra faktiskt :}
franskan klart bäst (y)
HAHAHAHA! ;'D
junis blir det på lördag :)
första gången så det är lite nervöst ^^
men vi fixar't? ;)
jorå!
juste! idol börjar ju idag! :D
kommer överlevarna idag med?
serien på tv4?
den tycker jag är asbra! :)
får ta och kolla det nu :}
hej.





Kommentarer
Postat av: Anonym

hey ^^jag ska med dit, så ni får försöka överleva med mig ;D NEEEEY! jag missar IDOL.. allt pga av mina läxor :( aja..



kram!<3

2009-09-08 @ 20:39:42
Postat av: Anonym

vad är junis? :)

2009-09-09 @ 15:04:37
Postat av: nadia

LÄTT ATT VI FIXAR'T! :DDDDDD

2009-09-09 @ 15:20:18
URL: http://nadiastefaniehjelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0