rom '

hejhej :)
lyssnar på kent - pärlor (y)
jättebra!
det regnar utanför, väldigt mycket.
m&p är i rom snart, jo jag tror dom har landat nu.
där är det, tja, ungefär 30+ säkert -.-
och här är man fast i tråkiga och gråa svergie :/
VILL UTOMLANDS!
hawaii kanske? :D
det skulle varit jättegött!
kanske danska lite hulahula? :D
hahah!
ska dansa zumba nu ist :}
ska försöka lära mig stegen och så vips!
så kan JAG dansa! :)
woosch, måste börja nu!
bloggar senare?
jovisst, ska lägga upp några frisyrbilder sen också :}
om jag bara kan få datorn av min datanörd till bror sen -.-
"vänta lite, vänta lite" är det eeeenda han säger.
"jag ska bara" argh!
hej.



Kommentarer
Postat av: maria ofc

ska du danska danska på hawaii natta?;P

2009-09-03 @ 19:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0