statistik '

wiho! min statistik har blivit bättre! :)
ju fler besökare - desto roligare att blogga! :)
lyssnar på kent, har blivit väldigt förtjust i deras musik :}
har aldrig lyssnat på dom förut så (y)
är jag den enda som börjat bli lite småberoende av farmville på facebook?
i början fattade jag ingenting, sen blev det okej och nu är det jättekul! :D
speciellt när man har många grannar :)
maha, låter som värsta nördspelet X'P
imorgon ska jag till mormor och hjälpa henne baka en tårta :)
sen på kvällen ska jag till farmor, så det blir en lugn lördag vill säga :}
gud va jag saknar m&p! :/
man tänker inte på det lika mycket när dom är hemma och sen när dom är borta ett tag så känns det tomt på något sett.. "you don't know what you got until you missing it alot" - erik hassle, hurtful.
den låten är jättebra, men just nu är den tjatig ;)
har lyssnat på den waaay too much ^^
ska snart gå och lägga mig, är trött som aset -.^ *gäsp*
ska ju på moppekurs på måndag med emelie, TAGGA! :D
skönt att slippa skolan lite också (y)
har ett delprov kvar fortfarande, ETT!
men det får någon maskinkunnig (om fordon)
och det kan jag inte alls mycket om ;p
MEN jag vet vart bromsen är, gasen + hur man växlar! *stolt*
haha! så mycket kan jag, slå det ni ;P
ett långt inlägg! :)
nu är det såhär gött att skriva när allting bara flyyyter! :)
men det kanske är lättare att läsa korta?
men det ser så kort ut att det ena blir tråkigt ;/
så, långa elr korta inlägg? :)
för mig kvittar det, bara jag får skriva av mig.
ska försöka blogga imorgon också! (:
tid har jag iaf mycket av.
nej, nu ska jag soovva! :]
hejhej.



Kommentarer
Postat av: vikki^^

jag är nathaliesbloggärbästberoende o.o

hoppas tårtan blir bra, jag får skicka receptet på brödet nån dag också. Lycka till på provet! :D Nattinatti :}<3

2009-09-04 @ 23:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0