21 februari 2010

Fortfarande insnöad och har inte kunnat dela ut någon reklam på hela helgen, hm.. vad kommer hända nu tro?
Mamma & Alexander håller på att flytta alla Alexanders saker över till m&p rum, kind of trångt här inne nu. Nästa onsdag ska m&p ner till göteborg och handla allt till mitt rum på bl.a IKEA & siba. Längtar väääldigt mycket nu kan jag säga! Ska köpa massor utav hyllor, en tv:bänk och en ny säng (madrass) på IKEA & en platt-tv på siba. Tv:n får jag dock köpa själv, en 32"tum tror jag det var. Det är så himla roligt att göra iordning sitt rum helt själv och att allt är nytt & fräscht :) (Min säng som jag har nu har jag haft i 10 år!) Så det behövs en ny säng! Idag har jag varit ute och myst i snön, åkt "pulka" på ett tak & försökt göra en snögrotta. Det gick inge vidare att åka ner på taket, man landar i en snödriva  och kommer knappt upp ^^ Snögrottan började jag och Alexander på igår (mitt i ovädret). Vi hann göra drygt 2-3 m lång innan det blev för mörkt och vi var tvugna att gå in. Jag kan säga att den inte syntes idag, helt igenblåst :( Så Alexander klättrade upp på grottans "tak" och ramlade rakt ner ^^ Hålet var tydligen kvar, haha :) Snön är helmysig, förutom att man inte kan komma ut?! Gilla läget, hah. Ska föresten lägga upp nya bilder på hur det ser ut i trädgården m.m. Om jag bara kan hitta USB:n så att jag kan lägga in bilderna ^.-' Nej, nu funderar jag på att göra en kladdkaka. Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0