22 februari 2010

Har fått brev från folkuniversitetet, I'm in heaven!


Idag har jag haft en rejält konstig dag, orkar dock inte förklara. Började iallafall som vanligt, jag gick upp, åt, gjorde mig iordning och så. Sen så ringde jag till SDR (svenskdirektreklam) och kollade ifall jag skulle dela ut reklamen eller inte. Det var fler än jag som varit insnöade så jag fick dela ut reklamen idag och imorgon (om jag inte hann klart). Sen nästan direkt efter så ringde rektorn på Folkuniversitetet i Trollhättan och frågade om jag hade fått något brev. Vi hade inte hämtat posten så jag blev vääääldigt förvånad. Är iallafall inbjuden till ett "möte" med lärare, rektorn & andra elver som sökt till skolan. Men det är fortfarande en fråga som cirkulerar i huvudet; HAR JAG KOMMIT IN?! :D
Jag hoppas innerligt på det. Efter mitt lyckorus ringde jag mamma & berättade om både reklamen och Foluniversitetet. När hon kom hem åkte vi direkt ut med reklamen och vi är nu klara med den. Jag är trött som fan! Kvällen nu kommer bestå utav frukt, Biggest Loser & Tillbaka till Eden. Mormor kom en sväng förut och hade med sig "Tillbaka till Eden"-serien som ska vara väldigt bra. Jag har sett ett avsnitt och fastnade för den direkt. Har fått min lön också (som jag kom på idag) och jag är VÄLDIGT GLAD! Nu blire tv:n! :D
Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0