23 februari 2010

Tråkig dag, än så länge. Är jättesugen på något sött, beroende med andra ord. DOCK höll jag mig hela dagen igår så det är bara att stå ut! Jag har fortfarande inte sett Tillbaka till Eden, men ska se de första avsnitten senare idag. Det står just nu still i huvudet så jag skriver om min nuvarande vecka;

Min v.8:
Tisdag: Ta det lugnt hemma och bara mysa :)
Onsdag: Kanske vara med Victoria & hjälpa henne med sin blogg :}
Torsdag: Handbollsturnering med en hel bunt av roliga människor, NADIA KOMMER HEM!♥ (tror jag ^^)
Fredag: KARIN KOMMER HEM!♥ (tror jag ^^)
Lördag: Melodifestivalen och kanske bio? :)
Söndag: Sista lovdagen :( AVATAR FÖR HELA BUNTEN! :D♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0