25 februari 2010 - A night, just for me.

Nu har jag bestämt mig! Idag blir det bara lugna puckar med ansiktsmask & uppfräschingar som gäller! Och det toppar vi med bakelserna jag och Victoria gjorde igår och en underbar film (dock vet jag inte vilken än). Sounds great, huh? Men det får vänta tills kvällen, vad jag ska göra idag vet jag inte riktigt än. Det får bli som det blir :) Handbollsturneringen blev inställd p.g.a ålderskillnader och för få lag :/ Dock kunde man kanske ha haft snöbollskrig istället eller något? :) Haha, kanske inte ^^ Nu ska jag iallafall frääääääscha upp mig & se på någon film kanske? Får se på det.
CIAO!




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har ätit upp lite mer än hälften av det vi bakade.. XD

Men det var ju så gott.. :}



<3

2010-02-25 @ 21:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0