Bärbar data & systemkamera = mer besökare.

Det måste vara så? Så nu behöver jag bara komma in på Folkuniversitetet i Trollhättan och därmed få en Macbook. Sen så har jag min spargris (mehehehehehhehehehe) så jag sen kan köpa en systemkamera, ta massor av helballa bilder och på så sätt få fler besökare! Nu gäller det bara att vänta på sommaren/hösten och blogga på som fan! Kommer det att funka? Det är bara att vänta och se :)


IDAG! Vet jag inte om jag orkar gå på Zumban, har ont i ryggen och armarna (sov i en grymt oskön ställning i natt tydligen ;s) ont som fan gör det iallafall! SÅ! Istället blir det nog att baka chokladbollar och se på en film, kaaaaanske kan få inte lite matte-plugg som jag ligger waaaaay behind på ^^'' (don't tell my teacher!)


MIN VECKA:

Måndag: Som vanligt, I think. Kommer vara lika surmulen över att helgen är över och somna på mattelektionen :)
Tisdag: Kommer bli helt hullerombuller! Nationellaprov i svenska, hörförståelse. I'm nervous as hell! När vi gjorde "test provet" (d.v.s det provet som var förra året) så fick jag VG. Trodde bara att jag skulle få G för att jag missförstod de flesta frågorna. NU däremot vet jag att det är så mycket bättre att ta med massvis med detaljer o.s.v.
Onsdag: Kort underbar dag! Med 2 timmar hemkunskap, 1 timme NO och sedan en kort stund klassråd. FINEMANG!
Torsdag: Dags för ett till nationellt prov i svenska! Uppsatsen. Det som kommer bli svårast, för jag kan nämligen inte koncentrera mig så bra utan musik, fantasin får inte hjälp och jag kommer bli rastlös. MEN man får ha med sig godis in! (TACK OCH LOV FÖR DET!)
Fredag: Äntligen fredag igen! De flesta kommer nog att gå på "Bang your head" som jag inte kommer. Lyssnar inte på några av banden som är med och då är det ingen ide att slösa pengar på det. (Jag är en snål jävel ^^) Hörde att det kanske blir någon efterfest? Då blir det nog gå på den :)
Lördag: Dela ut reklam (hoppas verkligen att det inte är mycket!) Sen vet jag inte :) Melodifestivalen?
Söndag: Dela ut resten av reklamen (om det är någon kvar). Zumba!


That's my week :)



Vi äro grymma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0