Film: The box



Uppdatering: Dålig. Man fattar nästan ingenting och när man väl gör det är det bara löjligt.
Och det är nog det enda ord som verkligen passar, "löjlig". Absolut INTE sevärd! Och jag tänker inte
nämna om det är ett bra eller dåligt slut, för då avslöjar jag nästan hela filmen. Egentligen, för om det
är ett dåligt slut är ju inte filmen lika bra? Kom att tänka på Titanic (ni som inte har sett den ska inte fortsätta läsa)där är det ju ett dåligt slut (enligt mig) men filmen är ändå så otroligt bra, MEN den skulle varit ännu bättre om det hade varit ett bra slut, har jag rätt? IALLAFALL, om ni vill se en konstig film som är dålig, se den här. Jag tänker då aldrig se den igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0