haha, vad komiskt.

Har kollat låååångt bak i arkivet, allra längst bak och fattar inte hur jag kunde skriva som jag gjorde. (Jag skulle nu uppskatta om ni INTE går bak och kollar, skäms lite faktiskt.) Kanske löjligt, men det ser bara mysko ut, som att det inte skrivits av mig. Man förändras hela tiden, jag har gjort det på några månader och det känns inte konstigt. Tills man (som jag alldeles nyss) kollar hur man skrev och om vad, då känns det väldigt konstigt. Det är samma med smink och hår. (Jag byter samtalsämne väldigt fort, I know) Jag kanske är lite petig med smink fortfarande, men inte som förut. Förut använde jag foundation, puder, ögonskugga, kajal & mascara, en helt vanlig skoldag. Det är sånt som jag använder när jag t.ex ska göra något speciellt. Nu använder jag foundation, puder & mascara, det räcker liksom. Och så kommer vi till håret. Jag tvättade det varje dag (det gör jag fortfarande men ibland blir det bara luggen), blåste det, plattade och tuperade det (ibland). Nu tvättar jag håret & blåser. Ingenting mer, om det inte står rakt ut någonstans då jag plattar ^^ Men jag fattar inte hur jag tänkte och hur jag orkade. Jag orkar knappt sminka mig på morgonen längre. Men någonting som jag inte vill göra än, det är att gå utan foundation. Det beror självklart på hur hyn är just då, men det är något som tar emot. Det får vänta till sommaren då man får lite färg och på så sätt får bättre hy. Nu när det är vinter känner man sig blek & ofräsch. Om man inte solar solarium då, men det är bara jobbigt enligt mig. Även fast jag har en blek foundation så ser det ändå fräschare ut.

                                                
En jättesnygg bild, jag vet. Men det
är typ den enda som man kan se sminkningen
hyfsat bra på.


Det här räcker :)


En rejäl text, bloggtorkan försvann tydligen (wow). En sak till! Jag har fortfarande inte sett "Inglourious Basterds" så jag har inte kunnat uppdatera inlägget än. Ska se den nu och jag lovar att uppdatera! Ha en underbar fredag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0