mina blöta trosor..

Hejsan, sitter och lyssnar på gamla låtar :)
Massor utav minnen dyker upp om jag saknar 2007 :( Allt var så bra då och man oroade sig inte för något.
Idag iallafall har det varit hyffsat lugnt, fick en väldigt god frukost med "tjejgruppen" så det blev frukost x2 för mig idag ^^ Sen bar det iväg för resten av lektionerna och den allra sista (gympa/bad) var värst. Otur x1000 kan man säga. Efter att jag hade badat hämtade jag min handduk till "behållaren" där man kan lägga handdukar. Vad låg med handduken? Självklart mina trosor. Den hade följt med handduken och ramlat ur utan att jag såg det förrens jag inte hittade dem någonstans. Det blev fram med hårblåsen och blåsa -.- Uuugh!
Varför ska allt sånt hända mig? Jaja, nu ska jag göra något ^^



nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0