vart är sommaren?

JAG ÄR SÅ SJUKT TRÖTT PÅ VINTERN! (snön egentligen då men..)



Kan det inte bara töa en helg och sen är allt grönt och skönt! Och jag vet att jag förmodligen kommer att vilja ha snö till vintern igen, vem vill inte det? Men när det är snö i en vääääldigt lång period blir man trött på det. MEN! Jag har hellre snö, kallt och vitt än regn, halvkallt och grått. När det är snö blir man ju ändå pigg till skillnad mot regn som man blir deprimerad av. Så är det för mig iallafall. Nu lyssnar jag på min älskade Michael Jackson, som jag inte lyssnat på ett tag. Det är skönt att ha en paus och sen lyssna sönder låtarna igen! ♥

Lite sommarbilder från 2009:


Ridning med karin :)


Glass i stora lass :)


Vi diggar gungorna vid Indiankullen :)


Liseberg!♥


Norrköping med karin&maria ♥


Maria & Karin


Galna kvällar hos karin! ♥


Hos karin :)


Emelie a.k.a James Bond


Grillkväll!


Grillkväll!


Massa kort med emelie :)

NU SKA JAG ÄTA GODIS!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

SOMMAR <3



härliga bilder!

spec min najsiga stil på lukas XD

DU MÅSTE KOMMA OCH RIDA SNART! onsdag?:D:D:D:D:D:D

2010-02-07 @ 22:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0