Film & nagellack.

Jag pluggade faktiskt lite engelska! Skulle precis börja med matten då orken försvann, ska försöka göra lite senare. Iställer nu ska jag sätta på någon bra film och fixa mina naglar :) Min franska manikyyyyyyyyr, som nadia brukar säga. Och jo, du säger faktiskt så ;) Det kommer nog bli lugnt imorgon, inga speciellt roliga lektioner dock men det funkar iallafall. På tisdag ska jag och victoria prata med syon :) Hoppas på lite hjälp därifrån för jag har ångest inför gymnasievalen o.s.v. HAHAHA! Tänk sen när man går tillbaka i arkivet och redan vet allt. Alltså vad som hände, vilket gymnasium/linje man kom in på, nya klasserna o.s.v, för nu vet jag ju inget. Det blir att intressant ;) Nej, nu får jag sluta innan det blir för sent! See ya.






nathalie.

Kommentarer
Postat av: Nadia

GÖR JAG INTE ALLS!

jag låter inte som om jag kommer från västkusten -.-'''''''

2010-01-13 @ 14:25:22
URL: http://nadiastefaniehjelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0