Framtidsplaner.

Kom att tänka på mina framtidsplaner alldeles nyss, intressant. Än så länge är det en hel del kvar att klara av, t.ex just nu: nationellaproven, gymnasieval & slutbetyg. Tre saker som är grymt svåra att klara av. Jag får redan panik när jag hör ordet "nationell", så hur ska det gå när man ska göra proven? Usch, det vill jag inte ens tänka på. Men jag har funderat en hel del på vad jag vill göra efter 9:an och gymnasiet, det första som kommer upp i huvudet är "flytta från svergie" och jag har funderat på att flytta till USA. Har velat det jättelänge och känner att jag verkligen vill det. Eller så går jag klart gymnsiet och utbildar mig till polis.


En annan sak som jag märkt är att jag vänder kappan efter vinden. (Är det så man säger?) Iallafall så läste jag i en tidning här om dagen, något slags horoskop-liknande. Jag läste om tvillingarna (stjärntecknet) och läste något som stämde in precis på mig. Kommer inte riktigt ihåg vad det stod, men det var något med "vänder kappan efter vinden". Jag är en sån person som lätt tröttnar på saker, t.ex om jag har världens lust att städa! Jag börjar lite smått och sen 10 minuter senare så har jag tröttnat totalt och vill göra något helt annat. Det är samma när det gäller filmer och liknande. Kan sätta på en film och sen efter ungefär halva orkar jag inte se mer, men det är oftast om jag redan sett den en gång. Så just nu vill jag utbilda mig till polis, men innan det har jag funderat på målare, makeup-artist, bagare & brandman. Kan det bli mer blandat? Får se vad framtiden har att erbjuda :)





nathalie.

Kommentarer
Postat av: Nadia

hörtududu, att vara en kappvändare betyder att du inte har någon egen åsikt, att du skulle kunna följa vem som helst etc etc. lexikonet har talat .



:P

2010-01-13 @ 14:28:04
URL: http://nadiastefaniehjelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0