Har kommit på att jag är lite "retarded", NORSKA?!

Jag förstår inte norska eller danska! Norskar och danskar förstår svenska, men jag som är svensk förstår
inte ett skit av danska, förutom "choklad, chokkkoolaaaaate!" för det låter för jäkla skönt :D Men om någon dansk försöker prata med mig, lycka till. Kommer ha en ordbok i högsta hugg och gissa mig fram ^^ (ifall jag ska till danmark någon gång igen)

Dansken: - Är du från Sverige? :)
Jag: - Nej, jag gillar chokladbollar! :D
Dansken, tänker: Ehh...

Skulle inte förvåna mig ett dugg om jag svarade så, hehehe.
Och så har vi ju norska, som är hyffsat likt svenska. De flesta svenskar förstår norska, utom jag.
Det är hur de uttalar vissa ord som låter så himla roligt :D Men vad de betyder vet jag inte ^^
Får ha med mig en tolk eller något, REETARDED! Som sagt ^^ Nu börjar jag (är) vimsig..



Jag är sketatrött & ska sätta på en film, I'm smart.
HEJ!



nathalie.





Kommentarer
Postat av: nadia

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! då är vi fanimej två! XD

vi tar en weekend till danmark då eller? ;) <3

2010-01-24 @ 19:59:30
URL: http://nadiastefaniehjelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0