hepp, ingen ny header idag..

För jag har ingen tid! Måste göra klart so-frågorna på andra världskriget (som skulle varit klart för länge sen ^^)
+ jobba ikapp i matten och göra matteläxan. Inget kul överhuvudtaget :( Någon som vill byta? (a)
Alexander är så grymt rastlös idag (och alla andra dagar) för han väntar på sitt Nintendo Wii som han beställde i söndags. Först tjata han som fan på att jag och han ska spela så fort det kommer, och sen när jag sa att jag inte tyckte att det var så kul så kommer jag nu tydligen inte att få spela. Hmm, ? Han kommer fortsätta att tjata -.-
Haha, nej nu får jag försöka komma igång!
Hej.






Matte&So, this is the sound of freedom? Heh, ne.




nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0