Nationellaproven kan slänga sig i väggen!

Riktigt jävla hårt. Är grymt nervös inför uppsatsen, på 2 timmar (rakt igenom) ska man skriva en MVG-uppsats? Jag som är världens trögtänkaste varelse? Hur kommer detta att funka, jo, inte överhuvudtaget!
Gaaaaah! Engelska-provet idag gick hyfsat :) Men det kändes likadant på ett matteprov förra året och hur bra gick det? INTE ALLS BRA! Och man kan inte plugga till en uppsats! Man vet inte vad man får skriva om, hehe, finemang! Nu ska jag äta något och se på Biggets Loser :) (Och, nej, jag har inte missat det. Spelar in på dvd:n, HA!)




Kommer aldrig ge mig, aldrig någonsin ger jag upp nu.
För jag är fri, är fri ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0