Nu behövs det bara en ny header!

Men jag har ingen aning om huuuuur! Någon som har tips på en bra sida? Det skulle verkligen behövas!
Nu ska jag iallafall göra mig iordning och sen gå ut i snön! Hoppas att fyrhjulingen fungerar, dock är det -20 så det är nog liiiite tveksamt :/ jaja, hoppas på det bästa! Sen måste jag verkligen plugga engelska, skulle gjort det mån-tis-ons-tors och ehmm.. det blev det inte ^^ men idag ska jag! Känner mer otroligt pigg idag! Jag gick upp 11:30 idag, rekord fan! Känner nu hur lång dagen egentligen är. Förut var det bara sovasovasova, d.v.s tråkigt!
Hade bra!




nathalie.

Kommentarer
Postat av: hamster

JAG BEHÖVER OCKSÅ EN NY HEADER!!!!!!!!

bara så du vet .

2010-01-08 @ 16:45:42
URL: http://nadiastefaniehjelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0