Robert Pattingson? Nej, tack.

Jag menar allvar, faktiskt. Robert Pattingson är inte så snygg. Om ni läser böckerna så förstår ni vad jag menar, jag blev faktiskt väldigt besviken (och ja, nu är jag ytlig. Jag vet.) när han fick rollen. Jag trodde att det skulle vara en skådespelare som var lik Edward, och jag tycker inte att Robert Pattingson är det. Det kanske bara är jag som tycker det, är det så? Vill bara säga en sak till, New Moon är mycket bättre än Twilight! När det gäller filmerna alltså ;)








nathalie.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag håller med dig när det gäller Pattinsons roll. Det stämmer inte helt med bokens personbeskrivning av honom.

Nu ska jag säga vad jag tycker.. (;

Pattinson. Han är varken ful eller snygg, snarare fulsnygg, hehe. Han är ingen solbränd muskelknutte (som Taylor, inget illa menat).



Och New Moon var 100000000 ggr bättre än Twilight ! :D

2010-01-09 @ 20:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0