Avatar beroende?

Hejsan där i jordgubbsskålen! Jag är allmänt övertrött och vill sova men orkar inte, helvete.
Idag var det inte lika bra som igår, det mesta blev fel och jag blev besviken på mig själv. Jävla matteprov. Iallafall så gick det sketabra på gympan! Förutom när jag gjorde en kullebytta på "mattberget" som blev bra, ända tills jag på något sett trasslade ihop benen och ramlade ner på den nedanför på andra sidan ^^ Klant som jag är.
Nadia följde med mig hem efter skolan och vi kollade på melodifestivalen (inspelad alltså), åt godis, åt mat, kollade datorn, kollade på avatar, åt godis & pratade slutligen nere framför kaminen :) Har märkt att jag för det mesta tittar på avatar nu förtiden, för jäkla bra men gött jobbigt lång ^^ Kom att tänka på en sak! Ni vet Sam Worthington? Det är han som spelar Jack Sulley i filmen Avatar, iallafall så är det något jag undrat över länge.. Är han förlamad på riktigt? För det ser så äkta ut, som att han verkligen är det. Jag kollade upp det och han är tydligen inte det. Jag har nu även läst att det kommer komma en uppföljare av Avatar (dock hittade jag det på wikipedia, men jag tror att det är sant). Och jag längtar som satan! :D Nu blir det iallafall sängen för min del!
CIAO!



I wouldn't say no.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0