glass i stora goa last.

Är frukatsvärt sugen på glass, med en äckligt god chokladsås. Funderar att ta en "liten" skål med glass & chokladsås, titta på film och bara skita i allt? Eller så tar jag glass & chokladsås, blåser bort allt damm från matteboken och gör läxan? My favourite programs är idag, allihopa på 5:an, riktigt bra gjort av dem (y)
Så det får nog bli så, + att jag sa till Lars (min mattelärare) att jag tänker göra båda läxorna. Nu fattar ni nog inte riktigt men jag ska förklara: Vi hade prov och de som klarade det bra ska göra läxa 18, de som gjorde sämre ifrån sig ska göra träna mera istället. Jag fick på gränsen till VG (fucking sur är jag) så han sa att jag kunde göra läxa 18 men att jag kan göra träna mera om jag vill. Och jag vill ha kvar mitt betyg som jag har nu så jag sa att jag ska göra båda. Heeeeeeeeh, det här kommer bli svårt ;o Har ingen aning om hur jag ska hinna detta + 456918353486 andra läxor och prov som är på g. Lärarna börjar ena bli lite galna när det gäller prov, läxor och nationella. TAGGA NER FÖR FAN!
Jaja, my week looks like this:

Tisdag: NO-prov som kan spola ner sig självt.
Onsdag: Hemkunskap och kort dag, jag är antagligen på gott humör (y)
Torsdag: Typ test på engelskan? Alltså om det nationella muntliga, kan ingenting så det blir sketabra (y) Wärsgruppen :)
Fredag: No idea!
Lördag: Reklam, bio kanske :)
Söndag: Reklam

TV-NIGHT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0