I'm back, bitches.

JAG ANTAGLIGANDE FEL! (och ja, ett nytt ord :D) Vi fixade det iallafall så denna dag är helt sketabra helt enkelt :) Och imorgon är det fredag! Det värsta senariot som skulle kunna hända nu är att jag får världens hög med tidningar imorgon :( Då blir det inte kul på lör-sön :/ Men jag tänker inte ta ut något förväg, hell no. På lördag kanske det blir världens tjejkväll med de bästa och massor av sminkningar, håruppsättningar, filmer, godis och massa mer! Den känns rejält välbehövlig, det enda som fattas nu är någonstans att vara. Men det är väl inte så svårt att hitta egentligen? Om man ändå hade en "nöd-lägenhet" som man kunde använda i nödlägen, haha! Har sett på tv:n nu ett antal timmar (usch vad hemskt det ser ut med "timmar" D:) på program som jag spelat in och missat, förjävla bra med inspelningsbar boxer! Förstår inte riktigt hur jag kunde leva utan den. (Nu lät jag dum.) Nej, men är välllldans bra iallafall, när man är en tv nörd som jag ^^ Jag bloggar mer imorgon! See ya.
CIAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0