vem startar alla trender?

Woho, nu börjar jag komma igång med bloggningen igen ;)
Iallafall, det är en fråga som jag bärt runt på länge nu och det är vem som startar alla trender?
Som t.ex som att alla, verkligen alla, helt plötsligt börjar gå runt i vita converse? När hände detta?
Det började lite smått i skolan och sen så PANG har alla det, wallå? Har jag missat nåt?
Och nu så ser alla likadana ut, som vanligt. Dock tänker jag inte byta ut mina svarta converse någonsin, började i 7:an att använda dem och dem kommer hänga med i fortsättningen! Funderar starkt på att köpa ett par lila, diggar verkligen lila (om alla börjar gå runt i lila nu så blir jag rejält arg) eller blå.
Vilken färg på converse är snyggast?











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0