10 saker ni inte visste om mig '

maha, okej. 10 saker ni inte vet om mig, vad kan det vara tro? ;D
(detta kan komma att chockera mina närmsta vänner)


1. jag hatar verkligen kinamat
2. jag har varit laktos (är inte det längre)
3. jag hatar att äta på mcdonalds, burger king elr liknande (gillar inte maten)
4. jag har aldrig fått IG (y)
5. ..dock har jag fått en IG-varning ^^
6. jag kan inte sova utan pyjamas
7. på helgerna brukar jag ställa klockan på 06.30 och sen somna om igen
8. jag försöker alltid att hålla ordning på saker men ändå försvinner dom
9. jag älskar michael jackson :}
10. jag vet inte vilka "the beatels" är ^^ (men ska ta reda på det)




Kommentarer
Postat av: Nadia

IG- varning?! OMFG! Shaaaaaaaaaame on you !

nej men seriörst: Beatles? Ajajaj säger jag bara.



älskar dig ! <3

2009-08-24 @ 21:12:12
URL: http://nadiastefaniehjelt.blogg.se/
Postat av: Alex

Skön blogg!

2009-08-29 @ 22:15:58
URL: http://www.myspace.com/forbannadeforbandet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0