klantskalle '

gissa vad jag gjort idag?
johodå, jag skulle ju ge en macka till karin och lyckas välta mitt glas med mjölk över hela mig -.-
jättefint! :) haha, maria&karin gapflabba som vanligt och jag satt där full i mjölk -.-
men som tur var så märkte ingen annan, förutom de som satt vid mitt bord ^^
maha, klanten själv (y)
om skolan behöver jag inte säga så mycket om? som vanligt kan man säga.
men imorgon blir det bästa skoldagen på länge (y)
film hela dagen fram till lunch och sen får vi gå hem :)
inte så mycket annat just nu, tar var dag som den kommer :)
+ att jag har tänkt att lägga upp fler bilder.
min blogg är ju värsta tom (?!)
så det får det bli massor av! :)
men tills dess får det bli massa youtube-klipp :)
det funkar det med?
hei.



 


Kommentarer
Postat av: Nadia

neh så klantskallen kan inte ta med att hon tappade ett tungt lås i huvudet på en av sina bästaste vänner? dååå vet jag

2009-08-24 @ 21:13:08
URL: http://nadiastefaniehjelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0