knarka läppglans '

hejsan :)
har varit hemma en stund nu, åkte hem från skolan.
hade så jäääävla ont i magen :/
men det mesta är över nu :)
så det kanske blir aerobics idag iallafall, beror ena på ;)
sitter här och knarkar läppglans :D
elr tja, det luktar så gott så jag tar på massa hela tiden ^^
den är från H&M och luktar melon, som tuggumit; EXTRA melon.
så jedrans gött luktar det, men det smakar inte lika gott x)
maha, dum man kan va ;*
lyssnar på David Guetta ft. Kelly Rowland - When Love Takes Over.
den är jättebra :)
tkr jag iaf ;D
äntligen är det fredag också! :)
STORT +!
och imorgon hoppas jag att det kommer bli urskoj :)
okej, jag har världens ångest!
ska jag ha ätardag idag elr imorgon?
är så jävla sugen just nu x´}
för imorgon är det ju nästan en specialdag?
elr? ^^
haha, gud va viktigt. visst är det?
hmm... jag får fundera på detta :)
maha, hej.


Kommentarer
Postat av: Nadia

båda dagar tkr jag ;)

2009-08-28 @ 15:57:28
URL: http://nadiastefaniehjelt.blogg.se/
Postat av: Anonym

nästan specialdag..?

2009-08-28 @ 18:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0