trött, trött, trött '

hellu.
lyssnar på mj, försöker pigga upp mig lite :)
gårdagen blev rätt så bra, fast jag hade hoppats på att jag skulle ha lite roligare ;)
alla var veeerkligen flummiga, man blev ju lite sugen själv.
men nej, jag ska inte. jag ska inte dricka.
men det är jädrans svårt ändå.
jag ville ju, men ändå inte..
alla verkade ha dubbelt så kul än man själv?
är det verkligen så?
elr är det bara jag som inbillar mig?
en sak som iaf är säkert är att man mår såååå mycket bättre dagen efter ;)
men jo, jag ska testa. bara inte nu. inte nu.
bara jag som känner såhär?
elr är det bara jag som står emot?
haha, massa tankar. jotack.
men vi får se :)
kanske, kanske inte.
snart ska jag ner och göra något att äta, är hungriiiiig. kan man säga, höhö :)
bye.



Kommentarer
Postat av: vikki^^

börja inte drick, ffs! stå emot. det är för fan värre att dricka än att vara sötsugen hela tiden ;D



kram

2009-08-30 @ 21:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0