en förbaskat tråkig dag

ehm, hej.
just nu har jag grymt tråkigt och vet inte vad jag ska göra :(
vaknade förut och hade grymt ont i halsen, hade tänkt gå till skolan och göra klart en massa saker. men, nejdå. det ska du inte få, nene -.- så det blev att stanna hemma.. + att vi hade matteprov idag, så nu får jag göra matteprovet på måndag antagligen. hoppas jag iallafall! tisdag har jag franskaprov och på fredag so-prov. som jag såklart inte kan öva på eftersom jag hade tänkt ta med mig grejerna idag hem :@ FAAAN!


fick posten idag och det var bara 6 buntar, men rätt så mycket i dem :/ dock tror jag inte att det blir så mkt imorgon, ska ta det lugnt med min hals nu -.-' ska snart ner och äta tacos :) och sen blir det mys hemma och titta på idol, nästa sista ;O går inte allting liiite för fort? liksom, det var 4 månader sen skolan börjar. det har gått en hel termin!
vadå, sjukt? i januari ska man söka gymnasium och allt, NEEEJ! jag vill inte, inte, inte, inte! samtidigt som jag faktiskt vill x) weird dedär. nu ska jag hitta på ngt att göra!
svejs.




en bild för omväxlingens skull, dock fattar jag inte varför just denna ^^
hahaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0