höstlov

det är faktiskt väldigt, väldigt, väldigt skönt med höstlov.
en perfekt tajming också, allting var grymt tråkigt och jobbigt!
skolan, läxor, hemma, gå upp på morgonen.
nu slipper man läxor, skola och gå upp tidigt på morgonen.
NU KAN MAN SLAPPA HELA VECKAN! :D
helt underbart.


+ att veckan bjuder på massa smaskigt!
det där lät bara fel ;p
hahaha!

måndag: göteborg, shopppppa loss!
tisdag: fiesta :)
onsdag: bio (antagligen) Michael Jackson - This Is It. (jag måste se den!)
torsdag: åker till borås med nadia! fucking good! :D
fredag: idol, måste se ;)
lördag: dela ut reklam.
söndag: dela ut reklam.


ingen vilovecka precis men den kommer bli dunderkul! :D
wiho!
imorgon måste jag fixa massa födelsedagspresenter, jag hatar att leta presenter!
men egentligen, man ska hitta den perfekta presenten men man ska även ha råd att köpa den.
jag har försökt att göra en, men det tar hur mycket tid som helst! (sorry, karin ^^)
så, förlåt om det tar långt tid. JAG LETAR HYSTERISKT! XD
vicki, du vet hur det är. eller hur? ^^
svårt som fan :)






mittbena, jjaaaaaaaaaaaa?




 

Kommentarer
Postat av: 'nadia

nu jävlar ska vi ner och röja i GBG!

jäklar, jag menar BIG B! som i borås alltså ....

fattar doo?

kul som fan tror jag det kommer bli, hoppas på det iaf (a) ;D

<3

2009-10-25 @ 23:10:30
URL: http://nadiastefaniehjelt.blogg.se/
Postat av: fan, jag var inte först -.-'

HÖSTLOV I MITT HJÄRTA!



varför ska det vara så svårt att hitta presenter? ;d



kramar!<3

2009-10-27 @ 17:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0