jag är sur, prata inte med mig '

hejsan svejsan.
jag är sur just nu för att jag hittade en moppe som jag gillade men då dög inte den.
nene, den är för "svag".
de vill köpa en som dem gillar (då menar jag mina föräldrar).
jag fattar inte?
varför ska de köpa en moppe som är mycket dyrare än den jag vill ha?
AAAAAAHHHH!
pallar inte.



nu till något roligare!
jag ska vara med victoria imorgon! wiihooo.
och ehm.. dela ut fucking reklam -.-


och nu..
funderar jag på att nörda sönder guitar hero som aldrig förr.
spela varenda jävla låt.
för just nu är jag griiiiinig.
just nu känns allt bara U S C H! -.-
bläbläbläblälbä.
bäbä vita lamm..
men jag är ändååå lite flummisch.
huhu. vad ska jag skriva om mer?
ehm, nej inget.
ciao.





bellis, min lilla bella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0