kokosboll '

jag mår illa som en gorilla.
lyssnar på nelly furtado - maneater.
en gammal favorit, nelly furtado :)
dock har hon inte kommit med något nytt på länge :/
kanske kommer snart! :)

JAG VILL FORTFARANDE TA HÅL I TUNGAN!

spelar ingen roll vad ni säger (mamma) jag skkkaaaa!
även fast man kan få inflammation, bli förlamad, blablablablabla...
så ska jag göra det! :)
det blir nog i naveln också kanske.
men just nu vill jag ha i tungan.
herregud, tänkt va mitt liv kommer att blir tråkigt om jag inte vågar någonting?
ett hål i tungan, klart.
det är tråkigt, eller jag är trött på att vara helt "ren".
då menar jag att jag inte har en enda piercing.
inte ens i öronen, har haft dock.
någon mer som vill ta hål men inte får?



när börjar idol igen?
blev så trött på juryn när dom valde camilla iställer för moa.
hade ingen lust alls att titta längre.
men nyfiken som jag är så måste jag se vem som åker ut.
HOPPAS CAMILLA ÅKER UT!
ingenting personligt, men jag gillar inte hennes sätt att sjunga, sorry.
nu ska jag äta upp resten av min toffifee.
gotttt :}
hej.




we're best.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0