long time ago, yes.

nu var det gött längesen jag skrev i bloggen ;O
jag som skulle skriva "oh, så mycket." BULLSHIT! :D
haha, jag lyssnar på Michael Jackson - They don't really care about us.
mycket, mycket bra! :)
har haft fullt upp i veckan, HK-prov & matteprov på g ;o
elr ja, HK-provet gick rätt bra :)
bara matteprovet nu då :/
väääärsta provet man har, uscha.


höstlovet:
kommer nog bli asnice! :D
måndag: sovmorgon? oh, yes!
tisdag: pysseldag med madde? :)
onsdag: bio, Michael Jackson - This is it! ÄNTLIGEN! :D♥
torsdag: Borås med nadia, (y)
fredag: göteborg, kanske? :)
lördag: dela ut reklam och kanske något roligt ;)
söndag: dela ut reklam.
så det blir nog ganska bra :)

nu ska jag beställa biljetter till michael jackson - this is it :)♥
bYe






hycklare, det är vad du är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0