trött vill jag lova

om jag är trött?
ohja, det kan jag lova.
MVG:na går inte alls bra, måste ta itu med det men orkar inte.
jag har kommit i en såndär jag-orkar-och-bryr-mig-inte-längre-perioden.
den är hemsk, jag blir sur och deppig.
inte alls kul :/


jag ska genomföra min idé iallafall.
eller tja, mina vänners idé också.
en hel makeover.
kanske inte en heeeeeelt hel makeover, men en del :)
- jag ska färga håret mörkt med lite lila nyans
- jag ska ta hål i tungan, naveln och öronen.
- jag ska shoppa nya kläder
- jag ska bli en helt ny jag fast jag.

den sista kanske blev lite weird men annars gillar jag det jättemycket.
HERE WE GO!
gäller bara att komma igång (y)


ett löfte:
om jag gör om mig (in the makeover) så lovar jag att blogga om allt.
och lägga ut massvis med bilder.
kanske får en del nya besökare på så sätt? :)
kanske, kanske inte.
men jag uppdaterar om det närmar sig.
d.v.s SNART! :D


C I A O !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0