elefanter på farmville? '

vadå random? ;s
hur ofta har man en elefant på en gård?
speciellt på farmville.
inte för att det är dåligt, nej inte alls.
I like it :)
var bara tvungen att nämna det, haha ;)
ska snart plugga vidare i mitt helvete också.
mysigt.
är godissugen som en jäkla fluga.
och då är det illa, det kan jag säga ;o
uschauscha.
är skolan inte "lite" för mycket ibland?
alla lärare har prov samtidigt.
hur lätt är det då på en skala 1-10 att få MVG på alla prov om man inte hinner öva till dem?
okej, kanske inte MVG men VG iallafall.
det är nästan som om de vill att man ska pressas till det yttersta.
för jag känner mig gött pressad.
imorgon ska NO-läxan in och på torsdag ska man skriva en uppsats om något jävla land som man inte vet någonting om?! då ska även en störd liten matteläxa in + att vi ska ha prov om "näringslära" elr någonting som jag har missat. SAKTA NER VAFAN! ta en sak i taget istället för att ta allting på en och samma gång.
jag dör.
hallå, man har någonting som kallas liv också? 
världens tråkigaste inlägg?
svar ja.
men jag behövde skriva av mig mycket, inte lite som man brukar säga. MYCKET.
skriver om något roligare sen.
hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0