fail '

hejsan :)
har precis klarat av sista deltestet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WIIHOO, det är klartklartklart !
fifan va gatttt.
så nu blir det inget mer tjat om det, skönt vill säga ;D
bara sista provet nu, the real deal.
okej, idag blev det inte riiiiktigt som man tänkt sig :/
första gången man var junis-ledare och jag visste inte vad jag skulle göra.
projektorn funkar inte och barnen börjar komma, vad ska man göra?
vi, elr nadia som är snabbatänkt, började hitta på en lek medans jag gick in och kollade med projektorn.
nehej, den funkar fortfarande inte så dem ringde någon som sedan fixade den. när alla hade gått -.-
vi fick säga att vi tyvärr inte får igång projektorn men att vi kommer att ha någon överraskning.
får se vad det blir nu då ^^
jaja, sen blev det till vita och käka pizza. gott :}
vi gick till nadia och där blev det varm choklad med marshmallows. GOTTELIGOTTGOTT! :D
och vi var självklart tvugna att logga in på farmville för att skörda XD
haha, vadå beroende? ^^
nej, inte alls ;p
nu ska jag skörda! mahahaha.
hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0